Management Reporting
Zakenreizen betekenen een kostenpost voor uw organisatie. Daarom houdt u graag inzicht in de gemaakte kosten en wilt u weten of de samenwerking u ook de gewenste besparing oplevert. Met Management Reporting van Mainport Travel Management bieden wij u de mogelijkheid om zelf de regie in handen te houden.
Hoe werkt het?
Mainport Travel Management houdt middels haar daartoe ingerichte systemen actief de zogenoemde besparingen, als ook de gemiste besparingen bij. Onze rapportages geven inzicht in uw reserveringen. Zo heeft u altijd inzicht in, aangeboden reisalternatief, binnen uw reisbeleid, en of dit alternatief wel of niet is geaccepteerd door de reiziger of Travel manager. Ook de reden hiervoor wordt gerapporteerd. Op deze wijze heeft het management en/of directie van uw organisatie direct inzicht in potentiële besparingen die mogelijk nog gerealiseerd kunnen worden.
Mainport Travel Management biedt u een overzichtelijke managementrapportage op maand-, kwartaal- of jaarbasis aan, die in samenspraak met u wordt ingericht. Op deze manier wordt de omzetontwikkeling binnen uw organisatie periodiek geëvalueerd op de voor uw onderneming primaire punten. Dat kan bijvoorbeeld op basis van afdelingen of cost centers.
Met deze gebruiksvriendelijke rapportages behoudt u altijd het overzicht over de kosten, de ontwikkelingen op het gebied van besparingen en de omzetontwikkeling.